dimarts, 8 de març del 2011

Quedem amb un diari íntim!!

Les meves seguidores han parlat i diuen que volen llegir un diari íntim!
Molt bé, decidit doncs i que no se'n parli més, ens tirem a l'aventura amb un diari íntim, ja que crec que això del bloc s'hi assembla bastant a un diari. La gran diferencia està en que és obert a tothom, no com els que normalment fem servir de tapa dura i de fulls fins. El meu el tinc sota al llit ple de pols... I ara que hi penso.... crec que mai he escrit en aquest diari. Me'l va regalar la iaia per la meva comunió... ja sabeu els típics regals...
No hi he escrit res per la simple raó que mai he tingut res per amagar o per guardar durant molts anys... A més si tinc algun secret per amagar, casa meva no seria el millor lloc. Tots els meus diminuts secrets es queden dins meu, si estiguessin escrits en un senzill paper amagats sota els llençols al cap d'una estona tota la meva família ja s'hauria assabentat... són uns xafarders nats!!!
Així que voleu llegir els meus secrets més desconeguts, les meves experiències més palpitants i els meus somnis més temptadors.... no sabeu que us espera..... Macbet per molt temps.... sense cadenes, sense cadenats de qualsevol tipus, tot a "palo seco"!!
Comencem doncs amb el meu blocdiari!!!!!

1 comentari:

  1. Osigui que uns xafarders la teva família, doncs res diari íntim i així no hauran de buscar per sota els llits...jejeje!!!AM

    ResponElimina