dijous, 24 de març del 2011

Bon dia!!!

 Avui és el cinquè cop que escric en el meu Blocdiari!!!
Després d'un petit kit-kat ara estic al 100x100. L'Ignasi va marxar la setmana passada, deixant-me tota sola sense saber que fer en tot el dia.
No vull tenir temps lliure, perquè em torno boja en pensar les coses que pot fer l'Ignasi, haig de buscar distraccions i poder estar ocupada la major part del dia.
Amb l'Ignasi parlem un dia si i un dia no, sempre em truca al vespre i no sé, tot està molt diferent....
He de deixar de banda aquets sentiments, o sigui que m'haig de posar les piles. El primer que faré serà buscar feina, si ja sé que no és un bon moment però ahir van venir a casa uns amics dels pares i em van explicar que el seu fill treballa a la gasolinera de l'entrada del poble i que necessiten algú per les tardes per estar dins la botiga. Avui a primera hora he trucat a la gasolinera i el propietari m'ha dit que em volia veure, hem quedat a les dotze. Aviam si em dóna feina, seria genial!!!
Desitgeu-me molta sort!! jejejje
Bé doncs més tard us dic el què, me'n vaig a preparar!!!
Blocdiari de la Macbet
24 de maig del 2011
10.42 del matí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada