dimecres, 9 de març del 2011

Me'n vaig de casa???

Molt bon dia a tots!!! Avui és un gran dia, perquè deixo les inseguretats de costat i gaudeixo de la vida!!!
Ahir em va passar una cosa.... Fantàstica!!!!
L'Ignasi va venir ahir a la nit a sopar amb la meva família a casa. Ben sopat ens vam estirar al sofà per veure una pel·lícula que portàvem temps que la volíem veure.
No va durar massa, ja que el meu pare i el meu germà es van seure entremig nostre i ens van canviar de canal. Maleït futbol...
Ens vam aixecar empipats i ens en vam anar cap a la meva habitació.  (Per parlar, no sigueu mal pensades).
La meva gran sorpresa va ser que mentre parlàvem, ell em va dir que volia viure amb mi, els dos sols, sense donar explicacions a ningú.... No va tenir temps de continuar parlant que ja li hi havia respòs amb un Si rotund i amb el meu millor somriure!!!
Viure amb l'Ignasi.... serà fabulós!!! Ja m'ho estic imaginant... i m'encanta...
Doncs aquest matí m'he posat per feina i ja he trobat algun piset que està molt bé, quan vegi demà a l'Ignasi li ensenyaré... quines ganes que tinc!!!!


Blocdiari de la Macbet
9 de març del 2011
les 10.48 del matí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada