dimarts, 8 de març del 2011

No ho puc permetre!

Porto dies sentint-me rara, diferent... Dins el meu cap rondina una inseguretat dominant i perversa...
Què estic fent amb la meva vida??
No l'estic aprofitant al màxim... la deixo escapar perquè em preocupo de les coses més frívoles i sense fixar-m'hi surten volant els detalls que més sentit tenen....
Perquè quan ho tens tot, et preocupes pel que no necessites?? no ho entenc, perquè vaig més enllà si el meu lloc és aquest...
Alguns cops somio desperta i somio que visc cada dia en la vida d'algú diferent. Com per exemple la vida d'un científic... la d'un metge... la d'una famosa.... en un principi és una vida meravellosa, però tot es dissol i em quedo amb la vida d'un científic dement.. la d'un metge desconsolat per la pèrdua... la d'una famosa addicta...
I en aquell punt observo que totes les vides tenen els seus defectes i la meva no serà menys.
Ho tinc clar! No vull viure a la vida de ningú!
Vull la meva vida. Per mi!!

Blocdiari de la Macbet
8 de març del 2011
les 15.39 de la tarda

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada