dijous, 10 de febrer del 2011

Macbet

Bon dia a tots!!!!
Avui estic molt contenta!!! Tinc els primers seguidors!!!! Quina emoció!!!
Primer de tot us dono les gràcies per llegir-me i sapigueu que vull que m'ajudeu amb tot el que creieu necessari.
Segon vull demanar disculpes, perquè no m'he presentat. (que mal educada)
O sigui que avui us parlaré de qui es la Macbet. (el meu nom té una història molt curiosa)
Vaig néixer al 91, el mateix dia de la mort de Freddy Mercury cantant de Queen.
En aquells anys la meva mare continuava sent una rockera al 100x100 amb les seves malles negres agafades del peu, les camisetes desgastades i els cabells encrespats d'un color carmesí. Era i és feliç. Ella és diferent a tothom, no sé com explicar-ho, diguem que si una cosa es clarament blanca ella la veurà clarament de colors, es així, formada pel seu propi món.
Pel contrari, el pare és més serio i amb les idees més clares, però en conjunt els dos al ser tant diferent mai saps si les coses estan ben fetes.
Bé no me'n rotllo i us explico d'on bé el meu nom però no us en foteu. No penseu amb el vostre cap sinó amb el de la meva mare (si algú ho fa que m'expliqui com?). La mare es passava tot el matí a l'hivernacle de l'avi cuidant de les seves flors, i per la tarda s'estirava al sofà amb el comandament a la mà. Tenia un tou de temps lliure, i en tot aquell temps només en pensar amb el meu nom va malgastar dos segons!!! Si si, dos segons en saber el meu nom.
Quan hi ha gent que tarda mesos... El meu nom no podia ser comú, perquè com us he dit avanç la mare viu el seu món i tot ha d'estar creat per ella de la seva manera.
Adjuntant una cosa que li agradava en aquell moment i la que més estimava va sortir el meu nom: Macbet.
El dia que li vaig demanar a la mare de que venia el meu nom em va caure el món a terra. Penseu que em fa vergonya explicar-ho. Però allà va (que algú tingui compassió de mi)
Mac bé de Macgyver, si senyors... (ojala pogués saber el que esteu pensant!!!) Un personatge d'una serie americana. Un personatge atractiu (es el que diu me mare, jo encara no l'he volgut veure, no em vull endur una desil·lusió) que lluita pel bé de la gent i el que s'escapa de tots els paranys on es troba amb objectes impensables....
Després del que us he explicat, jo només puc dir que ho trobo ridícul que el meu nom vingui d'un sex symbol de la mare!!! Però que hi podem fer?!?!?!
Per sort es va arreglar amb el Bet, ja que es l'abreviació del nom de la meva avia; Elisabet.
O sigui que el meu nom prové d'un capritx televisiu de la mare i del record de l'avia. Un còctel molt estrany!!!
Però el més fort no es tot això, sinó el que vaig descobrir el dia que vaig posar Macbet al google!!!
El cercador es va obrir amb tot de resultats de Macbeth amb una H al final i curiosa m'ho vaig mirar.
Macbeth va ser rei d'Escòcia 1040-1057 i és el personatge d'una obra de Shakespeare. (Un home ambiciós menjat pel desig de ser rei a costa de tothom)
Encara no entenc perquè la mare no es va informar primer, val ja ser que avanç no hi havia internet però jolin hi havia biblioteques com ara!!!!!
Bé per sort me'n salvo perquè aquest era un home i jo sóc una dona de cap a peus o sigui que la gran diferencia es aquí.... :P

1 comentari:

  1. Doncs molt curios i original això del nom!!endavant amb el projecte

    ResponElimina