dimecres, 9 de febrer del 2011

El meu projecte

Bona tarda a tots!!! Benvinguts al meu blog!!!
Avanç de res us demano una mica de compassió ja que és el primer cop que escric en un blog.
Les idees de Macbet són idees que surten del meu cap i que mai tenen una direcció concreta.
Idees que rebo dels meus cinc sentits, desenrotllats de la meva manera.
Coses que passen el meu entorn i que les puc analitzar, fins i tot demanar el perquè?
No vull ser ignorant, el món volta (cada dia més de pressa) i jo vull voltar amb ell i no deixar-me voltar per ell de la manera que desitgi.
Anant al gra, el títol de la meva primera entrada és el que vull compartir amb tots vosaltres a través d'aquesta eina. Es tracta d'un projecte amb molt d'afecte.
Escriure un llibre.
Això és el que vull compartir i m'agradaria tota l'ajuda possible!!
Escriure un llibre és molt fàcil de dir i molt difícil de fer. Com he dit avanç sóc una caixa d'idees i m'encanta. Després la cosa se'm complica quant haig d'agafar aquestes idees i posar-les en un paper i fer d'elles una narració complexa.
Estic disposada a lluitar i aquí us ho penso demostrar!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada