dilluns, 14 de febrer del 2011

Family

Dels meus pares us he exposat algunes pinzellades, avui m'agradaria parlar-vos de l'altre inquilí de casa, una fera ferotge i descontrolada: el meu germà Lau. Què??? No em mireu així, tothom que té germans els ha comparat algun cop amb animals salvatges.
Es diu Nicolau (va tenir sort, va triar el nom el pare) ja que tothom li diu Lau, és més curt, igual que......
Intentaré no entrar en aquest joc, o sigui que agafo aire i em tranquil·litzo.
Doncs com us deia, és el nen petit de casa, el que fa i desfà com vol!! La sort dels peques!!
Però i els grans, què????
En els grans quan fem alguna cosa que no està bé, sempre et diuen: fes-ho millor que el teu germà et té d'exemple ¿¿Perdoneu?? El meu germà sempre se'n surt amb les seves i el millor és que quan demanes explicacions sempre et surten els pares amb "deixe'l, està en aquella època". Mira perquè li surtin dos pèls a la barba i la seva veu sigui més greu no significa que pot fer el que li dóna la gana, jo no he fet o sigui que segueixi l'exemple!!!
M'estic accelerant... serà millor que continu agafant aire....... Millor deixo de parlar d'ell....
Bé ja em direu el que a mida que el coneixeu. :P

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada